Ansatte

Administrasjon

Palma Kleppe

Stilling: Daglig leder
936 51 941
frbarne@gmail.com

Magdalena Majewska

Stilling: Assisterende styrer

Jeg har over 20 års erfaring i utdanningssystemet både i Polen og Norge. Dette har gitt meg en dyp forståelse for ulike pedagogiske tilnærminger og kulturelle kontekster. Jeg har en mastergrad i spesialpedagogikk, med videreutdanning som terapeut for barn med lærevansker, samt videreutdanning innen grunnskole- og førskolepedagogikk. I tillegg er jeg utdannet yogainstruktør for barn. Min spesialisering inkluderer arbeid med barn innen autisme, kinesiologi, og læreryrkets etikk. I tillegg utdyper jeg kunnskapen min i alternativ pedagogikk (blant annet Montessoripedagogikk), hvor jeg jobber med å integrere ulike retninger og metoder for å tilpasse undervisningen til hvert barns unike behov. Jeg har utviklet god relasjonskompetanse og kommunikasjonsevner, som jeg bruker aktivt i mitt arbeid. I tillegg har jeg strategisk lederkompetanse og en solid bakgrunn i friluftsliv og helse, noe som beriker min pedagogiske praksis.

Fugleredet

Andreas Hansen

Stilling: Avdelingsleder

Jeg har jobbet i Frognerkilen siden 2017, hvor jeg også tok barnehagelærerutdanningen gjennom ABLU ved OsloMet. Fordypning tok jeg i Danmark hvor jeg studerte pedagogisk arbeid med barn og unge i et europeisk perspektiv ved Københavns professionshøjskole. Tidligere utdanninger jeg har er grafisk design ved NKF og apputvikling ved NITH. Har en dypere interesse for det spesialpedagogiske feltet og organisasjonsutvikling og personalledelse som jeg trives veldig godt med. Egeninteresse er musikk og jeg spiller Eb-kornett i Oslofjord brass og har drevet med musikk hele livet.

Axel Sandstrøm

Stilling: Assistent

God erfaring med arbeid i barnehage, og har gjennom skolegang ved Steinerskolen opparbeidet mye pedagogisk kompetanse. Har tidligere jobbet for den Tysk-Norske barnehage med barn i aldersgruppen 2,5 - 4 år. Stor interesse i å følge barnas utvikling, og prøver alltid å skape situasjoner som gjør at de opplever mestring i lek og aktiviteter.

Jonas Solvoll Olsen

Stilling: Pedagogisk leder

Jeg startet å jobbe her i Frognerkilen høsten 2022, etter ferdig utdanning som barnehagelærer på OsloMet den våren. Her fordypet jeg meg innen språk, med et særlig fokus på samspill og lesning. Jeg har lang erfaring fra barnehage før det, fra både små og store barnehager. Viktige erfaringer fra tidligere barnehager er blant annet arbeid med språkmiljø, foreldresamarbeid, fysisk miljø med fokus på gjenbruk og naturmaterialer, og turpedagogikk. Det jeg brenner for er å være til stede med barna i hverdagen for lek, veiledning og gode samtaler. Privat er jeg glad i musikk, spiller også gitar i barnehagen, friluftsliv og fotball.

Katharina Anthi

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Jeg har jobbet i barnehage i fire år, og har på den tiden tilegnet meg mye god pedagogisk kunnskap. Jeg jobben som assistent forbereder jeg meg til å utdanne meg videre innenfor fagfeltet barnehagepedagogikk. Jeg liker å leke aktivt, og ønsker å bidra til at barna føler seg trygge og finner aktiviteter de liker godt. Jeg er spesielt glad i forming, sang og tur i skog og mark.

Magnus Røise Lygren

Stilling: Fagarbeider

Jeg jobber som fagarbeider i 50 % stilling her på Fugleredet. Jeg har tidligere studert utøvende rytmisk musikk ved Universitet i Agder, og har en bachelor og mastergrad derfra. Min musikkfaglige utdanning ble etter hvert også supplert med en praktisk-pedagogisk utdanning (PPU) ved Norges musikkhøgskole. I tillegg til barnehage jobber jeg som freelance trommeslager, og spiller med ulike artister og band. Jeg underviser også i slagverk på kulturskole en dag i uken.

Caro Kirsebom

Stilling: Fagarbeider

Jeg er ansatt som fagarbeider i Frognerkilen, her har jeg jobbet siden januar -24. Jeg har en doktorgrad i pedagogikk (innenfor etikk, språk, danning og pedagogiske relasjoner), en Master i utdanningsstudier, og en Bachelor i psykologi. Tidligere har jeg jobbet på lærerutdanningen på Oslo Met, med særlig fokus på kjønn og mangfold. Jeg har orientert meg mot barnehagefeltet fordi jeg ønsker en mere praksisnær hverdag, og i direkte pedagogisk arbeid med denne aldersgruppen. Jeg trives utrolig godt med å kunne bruke kompetansen jeg har på betydningen av trygghet og omsorg for å kunne lære, og å legge til rette for læringsmuligheter så tett på barna. Tiden min utenom jobb bruker jeg sammen med datteren min, og lever som ivrig hagekolonist på Sogn halve året!

Knøttene

Hugo Fundi Mulasi

Stilling: Barnehagelærer

Jeg utdannet meg som barnehagelærer ved Høgskulen i Volda i 2022. Denne utdanningen har jeg tatt på bakgrunn av mitt engasjement for barns utvikling og oppvekst, og ønsker å fremme et trygt og inkluderende læringsmiljø for alle barn. Selv ble jeg født i Kongo og vokste opp i en flyktningleir, en erfaring som har bidratt til andre perspektiver enn en "vanlig" oppvekst vil gi, og en motivasjon for å arbeide med barn, særlig innenfor fagområdene mangfold og inkludering. Jeg har en fordypning innen mangfold og mestring. Dette valgte jeg på grunnlag av et sterkt engasjement for å hjelpe barn med spesielle behov og ønsket om å bygge videre på en lidenskap for å gjøre en forskjell i barns liv, uansett hvilke utfordringer de måtte møte.

Peter Müller

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Jeg kommer opprinnelig fra Ungarn, der jeg tok fagbrev i utenrikshandel og har studert til en mastergrad som faglærer i engelsk. Jeg har en lidenskap for improvisasjon, og holder på med teater på fritiden. I tillegg lager og produserer jeg musikk,under navnet Krachtek Elektronik. Jeg har jobbet i Frognerkilen siden 2022, og mitt interesseområde innenfor pedagogikken er barns psykologiske, kognitive og sosiale utvikling. Min største motivasjon for å jobbe i Frognerkilen barnehage er å være en ressurs og en trygg omsorgsperson for barna gjennom å skape moro, delta i lek, vise forståelse, validere og ta deres følelser på alvor, sette sunne og tydelige grenser, og å utfordre og veilede barna i både gledefylte og krevende situasjoner. Det som er viktigst for meg i yrkesutførelsen min, er at barn skal oppleve å bli verdsatt for den de er, i trygge og stimulerende omgivelser.

Jean Luc Tshona

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Jeg har har alltid likt å jobbe med mennesker, og Frognerkilen barnehage er min første erfaring med å jobbe med denne aldersgruppen- noe jeg liker veldig godt. Av utdanning har jeg hittil tatt studiespesialiserende, i tillegg har jeg ett år med Music business fra universitetet. Tidligere har jeg jobbet som lærervikar for elever på barneskolen i 1-7.trinn.

Neda Masoumeh Asgariandebil

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Utdannet i matematikk ved høyskole i Teheran, der jeg fullførte en 4-årig bachelorgrad. Min bakgrunn som lærer gir meg et solid grunnlag for å videreføre kunnskap og tilrettelegge for læring i ulike situasjoner her i Frognerkilen barnehage. Etter å ha fullført utdanning som barn- og ungdomsarbeider, venter jeg nå på praksisprøven for å kunne sette teori ut i praksis. Jeg har også 4 års erfaring som lærer i Iran, hvor jeg arbeidet tett med barn og ungdom. Denne erfaringen har gitt meg verdifull innsikt i pedagogikk og metoder for å fremme læring på en engasjerende måte. I tillegg har jeg bred språklig kompetanse, da jeg snakker flytende farsi, tyrkisk og azerisk. Jeg har også ferdigheter innen ulike maleteknikker og formingsaktiviteter, noe som gir meg mulighet til å bidra til kreative og kunstneriske prosjekter. Filosofi er et annet fagområde jeg har stor interesse for, og det gir meg et bredere perspektiv på både undervisning og personlig utvikling.

Magdalena Majewska

Stilling: Assisterende styrer

Jeg har over 20 års erfaring i utdanningssystemet både i Polen og Norge. Dette har gitt meg en dyp forståelse for ulike pedagogiske tilnærminger og kulturelle kontekster. Jeg har en mastergrad i spesialpedagogikk, med videreutdanning som terapeut for barn med lærevansker, samt videreutdanning innen grunnskole- og førskolepedagogikk. I tillegg er jeg utdannet yogainstruktør for barn. Min spesialisering inkluderer arbeid med barn innen autisme, kinesiologi, og læreryrkets etikk. I tillegg utdyper jeg kunnskapen min i alternativ pedagogikk (blant annet Montessoripedagogikk), hvor jeg jobber med å integrere ulike retninger og metoder for å tilpasse undervisningen til hvert barns unike behov. Jeg har utviklet god relasjonskompetanse og kommunikasjonsevner, som jeg bruker aktivt i mitt arbeid. I tillegg har jeg strategisk lederkompetanse og en solid bakgrunn i friluftsliv og helse, noe som beriker min pedagogiske praksis.

Toppen

Monica Bernardine Brinch

Stilling: Avdelingsleder

Mats Ole

Stilling: Pedagogisk leder

Milena Jumi Landmark

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Ivana Tornato

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Jean Luc Tshona

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Jeg har har alltid likt å jobbe med mennesker, og Frognerkilen barnehage er min første erfaring med å jobbe med denne aldersgruppen- noe jeg liker veldig godt. Av utdanning har jeg hittil tatt studiespesialiserende, i tillegg har jeg ett år med Music business fra universitetet. Tidligere har jeg jobbet som lærervikar for elever på barneskolen i 1-7.trinn.